Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
In Dreams --- mmyysszzkkaaff blog

Bywają Takie Dni I Noce Które Zmieniają Wszystko

.:: Licznik ::.
62853

.:: Księga 9::.
Dodaj Do Ksiegi
Zostaw Wpis

.:: Profil ::.

Jestem jak kwiat ...
Tak łatwo mnie zranić.
Jestem jak motyl ...
Tak trudno mnie złapać.
Jestem jak nadzieja ...
Tak łatwo mnie stracić.
Jestem jak wiatr ...
Tak trudno mnie zatrzymać.
Jestem jak kropla deszczu ...
Żyję chwilą.
Jestem jak dźwięk ...
Rozbrzmiewam śmiechem.
Jestem jak noc ...
Zapowiadam dzień.
Jestem jak gwiazdy ...
Spełniam życzenia.
Jestem jak rzeka ...
Nie oglądam się za siebie.
Jestem jak ogień ...
Niszczę złudzenia.
Jestem jak wulkan ...
Wybucham bez ostrzeżeń...

Po prostu jestem sobą...



Wiem, że rade sobie dam, nie potrzebny mi nikt.
Nie muszę tłumaczyć się, że znów nie robię nic.
Wiem, że mogę sobie żyć jakby nie istniał świat.
Wiem też, że dla Ciebie to oddałabym....


*~~*Dodaj Do Ulubionych *~~*

.:: Archiwum ::.

2007
Grudzień
Listopad
Październik
Sierpien
Lipiec
Czerwic
Maj
Kwiecien
Marzec
Luty
Styczeń
2006
Grudzień


.:: Ulubieni ::.










.:: Linki ::.


Mandy
Patrycja
Bożenka
iloli
Emilka
Ewuś
Smutna09
Rogaliczek
Monika
The music in my life
Ciagły płacz anioła
$mierc
Bliska
Angelisia
Eullallia
Laima
Czarodziejka
Różne
Oceny - Czarnej- Pantery
Surowe Oceny Blogów
Ocenki Avril

.:: Muzyka ::.




>>LAY BY LILY<<
>Powered by BLOG4U<


Główna Strona

Czarno ... Szaro ... Smutno ...

Ehhh ... każdy chce mieć dużo przyjaciół ... bo przecież nikt nie chce być sam ... ale wiadomo że tego wszystkiego nie da sie pogodzić ze sobą ... a tym bardziej jeśli w przyjaźni są osoby które za sobą nie przepadają ... jak w przypadku naszej paczki ... ja i Kaśka kogoś lubimy a np Karolina nie i już rodzi się problem ... ;/ Po prostu ja nie...
czytaj więcej

Schal 30/04/2007 14:45:23 [komentarzy 11] Wyrzuć to

Fajnie Znaleść Sobie Kogoś Nowego

... Człowiek się stara , wybacza wszystkie krzywdy ... wszystkie kłamstwa ... nie pamięta złego ... a kurwa zaraz ktoś wbija ci nóż w plecy ... i Cię kurwa totalnie olewa ... Ale kurwa ten ktoś nigdy nie czuje się winny ... ;/ Nigdy nie przeprosi ... nie poda pierwszy ręki ... No bo kurwa po co skoro się nic nie zrobiło ... (tylko to on tak...
czytaj więcej

Schal 29/04/2007 12:33:49 [komentarzy 19] Wyrzuć to

Wracam Po Przerwie

Hehhh ... zastałam klepnięta i muszę ujawnić 5 sekretów Tylko ja nie mam sekretów żadnych :) Zaraz coś wymyślimy :P
No to tak po pierwsze mam słabość do przystojnych ciemnych chłopców (ciemnych w sensie karnacji) ... Za takim to bym w ogień skoczyła ... :P
No to teraz czas na drugi sekrecik ...
Nie potrafiła bym żyć bez moich kochanych
...
czytaj więcej

Schal 26/04/2007 08:05:01 [komentarzy 19] Wyrzuć to

Ale Padaka ... :P

Hehhh ... poprostu ja juz ie moge ...
Jak wychodze z KArolina na dwor ... no i z dziewczynkami ... to nie umiem byc powazna ! :)
Caly czas sie z czego nabijamy :P I to tak mase , ze sie nie da wytrzymac sika sie w majtki doslownie :P Ale i tak najlepsze sa karolinyy teksty ... ojabogaaaaaaaa
Pobyc z nimi przez chwileeeee to juz sie nie moze
...
czytaj więcej

Schal 15/04/2007 13:45:52 [komentarzy 8] Wyrzuć to

DLACZEGO ???

Czym jest życie?Czym że jest miłość?
Dlaczego tak wiele różni ludzi od siebie?
Dlaczego jedni wciąż się śmieją?
A inni w poświadomości wiedzą że sa nie kochani?
Wiele pytań tak jak wielu ludzi.Każdy szuka tych odpowiedzi.Często chcąc zyskać więcej tracimy szczęscie.Ludzie brną przez życie sami ...Nie ma tak że ktoś jest z nami.Każdy jest...
czytaj więcej

Schal 12/04/2007 22:17:37 [komentarzy 3] Wyrzuć to

Moja Kochana Kasia

No wiec tak ... Kasiu ta notatka nie byla do ciebie :*
Nic mi nie zrobilas i napewno nie bede sie na Ciebie gniewac , bo nie mam za co :* I juz umiech ma powrocic na twarzyczke ... :P To jest rozkaz ... :P No i nie przejmuj sie mna ... :* JA sobie jakos poradze ... Badz szczesliwa :) A jak bede widziec twoje szczescie to i ja bede szczeslliwa...
czytaj więcej

Schal 12/04/2007 14:59:57 [komentarzy 3] Wyrzuć to

Tragedia ... :(

Ja Cie nie moge .. znowu wszystko sie pie**** ... koNIEC JUZ ... NIE BEDZIE TAK JAK KIEDYSSSSSSS ...
Jeszcze pożaluja niektorzy za to krzywde ... Ja sie kiesys zemszcze ... Ale nie teraz ... Teraz sie zmieniam ... Mam dosc tych prymitywnych ludzi ... ktorzy udaja kogos kim nie sa ... Ja taka nie jestem ... Zawiodlam sie na kilku osobach i nie...
czytaj więcej

Schal 11/04/2007 22:34:27 [komentarzy 4] Wyrzuć to

Udany Poniedziałek :P

No i bylo fajniutkooOo ... nie przypuszczalam ze az tak sie bedziemy dobrze bawic :P
Dziewczyny kiedy powtorka ? :D
No i odnalazlam moja Karolineeeee w tym tlumie i balowalysmyyyyyyy ... :P Co prawda nie zapowiadalo sie dobrze ... bo byly male problemyyyyyy ... :P Ale dalismyyyy rade :P
Kiedy Natalia, Iza , Kasia i Sylwia juz balowalyyyyyy
...
czytaj więcej

Schal 10/04/2007 10:46:20 [komentarzy 6] Wyrzuć to

Nic Nie Cieszy ... :(

Dzis poniedzialek ... Niby fajnie bo wybieramy sie z dziewczynakami przepraszam nie tylko z dziewczynakami ... na fajna imprezEeE ... Ale jakos mnie to nie cieszy za bardzo ... NIby fajnie ale nie do konca ... sama juz nie wiem czego chce .. :( moze humor mi sie jakos poprawi ... moze sie bede bawic wspaniale ... ale to tylkoe wielekie MOZE ......
czytaj więcej

Schal 9/04/2007 11:15:54 [komentarzy 6] Wyrzuć to

Ehhh :(

Wlasnie wrocilam z drogi krzyzowej ... Bardzo zmarzlam ... Ale dałam rade i wytrzymalam ... :( Jakos humor nie dopisujeeeeeee ... A z zielonych oczek kapia Lezki :(
Nie wiem czemu taka melancholia mnie nachodzi ale po prostu nic mi sie nie chce ... Zaraz pojde sobie spac i mam wszystkich gdzies ... :( Moze jutro wstaneeee w lepszym humorze ......
czytaj więcej

Schal 6/04/2007 22:25:10 [komentarzy 4] Wyrzuć to

Znowu To Samo ... :(

Juz jest dobrze ... Juz sie powraca do swojego wlasnego stlu zycia ... Juz sie jest takim wesolym ... Juz sie czlowiek cieszy ... Ale nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ...
Radosc i Euforia nie moga trwac dlugoOooo ... ;/
Zawsze ktos sie pojawi ... Zawsze wszystko runie ...
I tak cieszko to poskladac ...
Moje zycie to zamek z piasku ... przewraca...
czytaj więcej

Schal 5/04/2007 22:44:28 [komentarzy 1] Wyrzuć to

Pokochajmy Świat ... :)

Stwórzymy sobie świat, o jakim każdy marzy
A niech reszta w swych problemach się usmaży
Ucieknijmy razem
Ucieknijmy w lepszy czas
Ten, co wolniej biegnie ten, co kocha nas
My też pokochajmy świat
Ten, o którym marzę
Niech nikt nie powstrzyma nas
Chodź, ci go pokażę
Sam zobaczysz tedy, że
Wymiar kręci wokół się
Złączmy ciała, duszeczytaj więcej

Schal 5/04/2007 12:32:47 [komentarzy 3] Wyrzuć to

Disco Polo Żyje ... :P

Dzwonilem Do Ciebie W piatek Wieczorem zapytałem czy moglbym zobrac cie motorem do remizy w Sadurkach na dyskoteke podjechal bym po ciebie pod apteke.
Powiedzialas ze chetnie sie ze mna spotkasz z tym ze musisz jeszcze nakarmic kotka a bedzie to trudne bo on drapie i gryzie i ze lepiej umowic sie juz w remizie. Zapytalem jak dotrzesz tam tak...
czytaj więcej

Schal 4/04/2007 11:58:55 [komentarzy 6] Wyrzuć to

... Matka Głupich...

HEhh ... Nadzchodza kiedys takie dni kiedy wszystko wydaje sie obce ... inne ... dziwne :( Kiedy nie chce nam sie zyc ... Kiedy czujemy sie winni ... Kiedy przez nas cos sie stalo ... Kiedy przez nasze slowa ktos cierpi ... I nie ma odwrotu ... By to naprawic ... Kiedy wszystko przepelnia sie smutkiem ... Kiedy nikt nie potrafi Ci pomoc ... Kiedy...
czytaj więcej

Schal 3/04/2007 12:06:39 [komentarzy 1] Wyrzuć to

Tyle Czasu ...

Cześć :* Boże Jak Ja Dawno Tu Nie Bylam ...
Jakos mi sie nie chce tu zagladac ... albo czasu nie mam :PP Nawet nie wiem co napisac
A juz wiem :P Wczoraj myslalam ze sie posikam ze smiechu ... nasze dzieczyny z klasy sie bily ... No nie tak doslownie i nie wszystkie ... Bo tylko dwie :PP
Smiech na sali ... Woogle nasza klasa sie teraz
...
czytaj więcej

Schal 3/04/2007 11:08:19 [komentarzy 1] Wyrzuć to